تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شیخی مدیر تالار‌های بورس منطقه‌ای کشور گفت: ظرفیت بالای تولیدات باغی و شرکت‌های سهامی عام و خاص زمینه را برای ایجاد تلار منطقه‌ای بورس فراهم کرده است.

 شیخی افزود: با ایجاد این تالار فعالان بخش کشاورزی و سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند در بازار بورس سرمایه گذاری کنند.

او  با بیان اینکه، زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای راه اندازی تالار منطقه‌ای بورس در مراغه فراهم شده افزود: درآمد‌های حاصل از ایجاد بازار بورس می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه تاثیر گذار باشد.

او افزود: ایجاد بستر‌های لازم برای دسترسی آسان مردم به بازار سرمایه از اهداف راه اندازی تالار بورس در مراغه است.

مدیر تالار‌های بورس منطقه‌ای کشور گفت: به زودی با آزاد سازی سهام عدالت نیاز به معامله در بازار‌های منطقه‌ای افزایش خواهد یافت.

شیخی با بیان اینکه، ۲۳ تالار منطقه‌ای در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعال است افزود: سرمایه گذاری در بورس حمایت ازسرمایه گذاری، تولید و اشتغال در کشور است.

او افزود: سرمایه گذاری برای تامین مالی شرکت‌ها و واحد‌های تولید از طریق بورس موجب شادابی تولید و سرمایه گذاری در کشور خواهد بود.

او  در ادامه با بیان اینکه، تا دوماه آینده ۴۰۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت وارد بازار سرمایه کشور می‌شود افزود: آشنایی مردم با فرهنگ سرمایه گذاری در بورس برای سوق دادن سرمایه‌ها به این سمت ضروری است.

شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با راه اندازی تالار بورس در مراغه شرکت‌های تولیدی راحت‌تر می‌توانند سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند.

شکری افزود: این تالار علاوه از مراغه می‌تواند به شهرستان‌های همجور نیز خدمات بورسی ارائه دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار