مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، مشخص شد افرادی در فضای مجازی با انتشار مطالب توهین آمیز و تهدید به درگیری قصد تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی را دارند.

سردار حاجیان افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۵ نفر اراذل و اوباش در این زمینه در شهرستان قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او اضافه کرد: در بازرسی از منهمان و خودروی متعلق به آنان ۶۵۰ گرم هروئین و شیشه و مبلغ ۹۳ میلیون ریال وجه حاصل فروش از مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سردارحاجیان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده جرایم مشابه از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس برای برخورد قانونی اطلاع دهند.

دستگیری سارق خودرو در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران کلانتری مهرگان حین گشت زنی در محدوده ناحیه شهری مهرگان به یک دستگاه سواری پراید در حال پرسه زنی مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: با استعلام از سامانه، مسروقه بودن خودرو محرز و بلافاصله راننده دستگیر شد.

سرهنگ منصوری در ادامه بیان داشت: در بازجویی‌های فنی انجام شده متهم به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو پراید و ۴ فقره سرقت خودرو دیگر در استان قزوین اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.