فرمانده انتظامی استان از انهدام باند ترانزیت مواد مخدر به کشور‌های اروپایی و کشف ۳۷۰ کیلوگرم هروئین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت:به منظور مقابله با باندهای بین المللی تهیه و ترانزیت موادمخدر و در پی دریافت خبری مبنی بر ترانزیت محموله قابل توجهی هروئین به کشورهای اروپایی، بررسی موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: ماموران ابتدا از صحت اخبار مطمئن شده و سپس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافت کردند که فردی با همدستی یک خانم قصد دارد در غالب بار تجاری ورق های مرمر، مقدار قابل توجهی هروئین را از مرزهای کشور خارج کرده و به کشورهای اروپایی ترانزیت کنند.

 فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا محل بارگیری مواد مخدر را در منطقه سرحدآباد شهرستان کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف تریلر حامل هروئین، راننده تریلر و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از تریلر و محل بارگیری مواد مخدر، ۳۷۰ کیلوگرم هروئین که در پالت‌های ورق مرمر جاساز شده بودند کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.