شرکت یوبیسافت اعلام کرد که شکایت اخیر این شرکت از بازی Area F2 پذیرفته شده و عنوان مذکور از فروشگاه‌های موبایلی حذف شده است.

بازی Area F2 از فروشگاه‌های موبایلی حذف شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت یوبیسافت اعلام کرد که قصد دارد از دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی به دلیل انتشار یک عنوان که شباهت بسیار زیادی به بازی Rainbow Six Siege دارد، شکایت کند. طبق اعلام یوبیسافت، این بازی که Area F2 نام دارد شباهت بسیار زیادی به بازی Rainbow Six Siege داشته و افرادی که این عنوان را تجربه کرده باشند تصور می‌کنند که عنوان Area F2 نیز از طرف یوبیسافت ساخته شده است. به همین دلیل شرکت یوبیسافت از دو فروشگاه موبایلی که این بازی را منتشر کرده بودند شکایت کرد و به تازگی نیز خبر حذف شدن این بازی از فروشگاه‌های مذکور در فضای مجازی منتشر شده است.

وکیل شرکت یوبیسافت درباره بازی Area F2 اعلام کرده است که این عنوان توسط شرکت Ejoy که زیر مجوعه‌ای از شرکت علی بابا است ساخته شده و شرکت مذکور بدون هماهنگی با یوبیسافت اقدام به عرضه این عنوان کرده است. علاوه بر این وکیل این شرکت اعلام کرد که بازی Area F2 به طور رسمی از دسترس کاربران خارج شده است و افرادی که در این بازی پول خرج کرده‌اند می‌توانند از شرکت سازنده در خواست باز پرداخت پول خود را داشته باشند.

شکایت یوببسافت از بازی area f2

امکان حذف شدن بازی‌هایی که از عنوانی دیگر کپی برداری شده‌اند

عناوینی که با کپی برداری از بازی‌های ساخته شده، طراحی می‌شوند باید قبل از انتشار از شرکت سازنده نسخه اصلی بازی رضایت بگیرند در غیر این صورت آن عنوان می‌تواند به دلیل کپی برداری از عناوین قدیمی مورد شکایت شرکت اول سازنده بازی قرار بگیرد و به طور کامل از فروشگاه‌های رسمی حذف شود.


بیشتر بخوانید: شکایت یوبیسافت از دو شرکت اپل و گوگل 


با این حال ممکن است شرکت Ejiy قصد داشته باشد بازی Area F2 که در حال حاضر طرفداران نسبتا زیادی دارد را با اعمال تغییرات در بخش داستان و یا بخش کاراکترهای بازی، دوباره وارد فروشگاه‌های موبایلی کند اما هنوز هیچ خبری از تصمیم شرکت سازنده این بازی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار