نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، روز قدس، روزی مقدس در تاریخ مبارزات بحق ملتپیام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت روز جهانی قدس بزرگ ایران و عدالتخواهان جهان است، روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) در جمع روزه داران ماه مبارک رمضان است، روز قدس روزی است که جهان اسلام و انسان‌های آزادی‌خواه و مستضعف علیه استکبار جهانی و اشغالگران قدس شریف قیام می‌کنند و در صفی واحد برای تحقق وعده الهی، همانند سیلی خروشان به حرکت در می‌آیند.


بیشتر بخوانید: تولید ۱۷ اثر هنری با محوریت قدس در خراسان جنوبی


با توجه به وضع پیش آمده و نبود امکان حضور فیزیکی امت حزب‌الله در خیابان‌ها، جوانان عزیز، غیور، مومن و انقلابی و امت بصیر و منتظران ظهور حضرت مهدی (عج)، رسانه‌های نوشتاری، گفتاری و تصویری، عرصه را بر صهیونیسم، استکبار و اشغالگران قدس تنگ کرده، جایی برای اظهار وجودشان نگذارند و با حمله‌ای هماهنگ آنان را زمینگیر کنند و فریاد مظلومان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند، لذا ما نفرت و انزجار خود را از فرهنگ لیبرال غرب و صهیونیست‌ها و آمریکای جهان‌خوار اعلام می‌داریم.

در بخش دیگر این پیام آمده است... امید است مردم خراسان جنوبی همراه با امت با بصیرت جهانی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار نکند و روح امام راحل (ره) و شهید قدس، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را شاد کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار