رئیس هیأت اسکیت کاشان گفت: با افتتاح خانه اسکیت کاشان، گامی بلند در جهت پرورش استعداد‌های کاشانی بر می‌داریم.

سعید زیارتی رئیس هیات اسکیت کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ضمن اشاره به اینکه آخرین مراحل آماده سازی خانه اسکیت کاشان در حال انجام شدن است بیان کرد: اولین مجموعه تخصصی اسکیت در کاشان همزمان با عید سعید فطر افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: در شهر کاشان پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه اسکیت وجود دارد که متاسفانه علی رغم وجود تمامی این استعدادها، تاکنون ورزشگاهی به طور تخصصی برای استفاده بازیکنان و آموزش این رشته به طور حرفه ای، وجود نداشته است، اما تلاش هیأت اسکیت کاشان مبنی بر سرمایه گذاری روی علاقمندان مستعد این رشته و به خصوص خردسالان است.
 



زیارتی ادامه داد :با وجود نبود امکانات مورد نیاز جهت استفاده و تمرین بازیکنان، ۲ ملی پوش اسکیت حال حاضر کشور کاشانی هستند که به علت نبود فضای مناسب، شرایط سختی به جهت اجاره ورزشگاه برای تمرینات خود دارند که امیدواریم با افتتاح خانه اسکیت کاشان این مشکلات رفع و ملی پوشان کاشانی دیگر دغدغه مکان را نداشته و با خیال آسوده به فعالیت خود برای کسب نتایج بهتر بپردازند.

رئیس هیات اسکیت کاشان اظهار داشت: بر این باوریم که با افتتاح این ورزشگاه در حوزه اسکیت کاشان، تحولی عظیم برای پرورش اسکیت بازانی ماهر ایجاد شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.