دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: ۳ اسکیت سوار اصفهانی در مسابقات جهانی در اسپانیا موفق به کسب ۲ مدال برنز و یک نقره شدند.

شهرام اکبری دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی اسکیت در شهر بارسلون اسپانیا عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های اسپید اسلالوم فری استایل، آلپاین برگزار شد و ۱۳ اسکیت سوار از اصفهان در این مسابقات حضور داشتند.
وی ادامه داد: از ۸ ورزشکار در رشته فری استایل، ۳ نفر موفق به کسب دو مدال برنز و یک نقره شدند و اسکیت سواران رشته آلپاین نیز توانستند مقام هشتم جهان را کسب کنند.

اکبری با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران اصفهانی در این رشته اضافه کرد: دو سال پیش نیز ۳ اسکیت سوار اصفهانی موفق به کسب مقام پنجم مسابقات جهانی اسکیت شدند.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به برگزاری دو دوره اردوی تیم ملی در اصفهان بیان کرد: بخشی از هزینه و تجهیزات اسکیت سواران مانند البسه و چمدان از سوی هیئت استان اصفهان تامین شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ پایگاه در اصفهان برای استعداد یابی نونهالان و نوجوانان فعال است، اظهار کرد: با تعامل آموزش و پرورش استعداد یابی از طریق مدارس نیز انجام می‌شود و در خصوص مرخصی دانش آموزان برای اعزام به مسابقات آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته است.

اکبری در خصوص انجام تمرینات قبل از مسابقات و اختصاص سالن به ورزشکاران اشاره کرد و گفت: مدال آوران فری استایل مسابقات جهانی در نجف آباد و زیر نظر بهترین مربی کشور تمرین کردند و ورزشکاران رشته آلپاین در اصفهان و در پیست دو میدانی خوراسگان تمرینات آمادگی خود را انجام دادند.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان نبود زیر ساخت مناسب را مشکل پیش روی این هیئت دانست و گفت: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان با حمایت‌های بیش از گذشته، نگاه ویژه‌ای به این هیئت ورزشی که کارنامه‌ای درخشان برای اصفهان و کشور به جای گذاشته، داشته باشند تا شاهد افتخارات روزافزون برای ورزشکاران این رشته باشیم.


انتهای پیام/م
 

افتخار آفرینی ورزشکاران اصفهانی در اسکیت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.