رئیس حوزه هنری کردستان با صدر حکمی رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،با صدر حکم امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و بر اساس تأیید اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری «سید عبدالرضا خضری» به عنوان رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار منصوب شد.

عبدالرضا خضری از نیرو‌های توانمند شاغل در بخش فرهنگی در شهرستان بیجار است که طی دو دهه اخیر مسئولیت‌های مختلفی در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان داشته است.

مسئولیت اداری مالی تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، کارشناس مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کارشناس فرهنگی و امور قرآنی، کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از جمله مسئولیت‌های وی است.

او در سال‌های ۷۷ و ۷۸ به عنوان دبیر جشنواره تئاتر استانی اندیشه فعالیت داشته و ضمن برگزاری مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی در کسوت دبیر مجمع الذاکرین شهرستان بیجار، سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را نیز در کارنامه خود دارد.

کسب عناوین مختلف در مسابقات قرآنی و فرهنگی و حضور مؤثر در فعالیت‌ها و رویداد‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

خضری در راه اندازی دفتر حوزه هنری بیجار و سینما آزادی در این شهر نیز ایفای نقش داشته است.

دفتر حوزه هنری در شهرستان بیجار به عنوان یکی از محدود دفاتر شهرستانی این نهاد انقلابی در سطح کشور از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

هم اکنون علاوه بر فعالیت دفتر حوزه هنری، سینما آزادی بیجار نیز از سوی حوزه هنری استان کردستان راه اندازی شده و از سال ۹۶ فعالیت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.