سپهبد شهید قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود شعری زیبا در وصف شهادت را برای حاضران قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از عروج ناباورانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌گذرد. حاج قاسم به همراه تعدادی از همرزمانش در خاک عراق و به شکلی ناجوانمردانه به دست نیرو‌های تروریست آمریکایی به شهادت رسید. همان خواسته همیشگی‌اش از خداوند؛ شهادت، پرواز از قفس دنیا و رهاشدن از تمامی زرق و برق‌های فریبنده آن.


بیشتر بخوانید: توصیه حاج قاسم سلیمانی به مطالعه قدیمی‌ترین کتاب شیعه


او پیش از شهادت در یکی از سخنرانی‌های خود شعری زیبا در وصف شهادت را برای حاضران قرائت کرده بود. برای حاج قاسم شکست حصر آبادان با آزادی کفریا ( روستایی در سوریه که بیش از سه سال در محاصره گروه‌های تروریستی بود) و سارایوو فرقی نداشت. او به قول خودش عاشق رها کردن مظلوم از قفس بود، چرا که فریاد مظلومانه مولایش حسین (ع) که در دل صحرای کربلا یاری‌گر می‌طلبید هر روز و هر شب در گوشش طنین‌انداز می‌شد. او پرنده‌ای حبس شده در قفس دنیا بود که سرانجام پرواز کرد و به دیدار جانان شتافت؛ چه معامله پرسودی با معبود بهتر از این که مرگ عادی را با شهادت عوض کنی!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
یکی از مردان بزرگ تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند .
احسنت احسنت احسنت ماشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر هیهات مناالذله درود و خداقوت بر شرف و غیرت و انسانیت و ایمان راسخ شما دلاوران عادل و عدالت گستر آزاده اندیشان نخبگان دانشمندان خردمندان بصیر مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص باد اجرتان با خداوند جل جلاله سلامت و با نشاط و پی در پی پیروز باشید در فضای مجازی حقیقی هر مومن آزاده اندیشی با هر توانی که دارد ضربه ایی محلک به پیکره رژیم سفاک کودک کش مظلوم کش شکنجه گران تروریستی غاصب فاسد و فاسقین فی الارض صهیونیستی آمریکایی سعودی داعشی از هر طریقی و در هر فضایی وارد کند و حتی با خبر رسانی و هنرنمایی ضد صهیونیستی و پرده برداری کند از جرمها و جنایات این رژیم غاصب سفاک کودک کش ظالمین ستمگران صهیونیستی برای کل بشریت کره زمین اجر مجاهدین فی سبیل الله را دارد در رکاب و همراهی حضرت رسول الله محمد مصطفی ص در مقابله و جهاد با کفار و مشرکان صدر اسلام ناب محمدی ص . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و فاتحه و صلوات بر اواح صدیق شهید سردار دلها شهید قدس شریف و تمامی یاران صدیقش باد ، خونبهایتان و انتقامتان و رمز پیروزی پی در پی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص لبیک یا قاسم سلیمانی است که به نابودی کامل رژیم سفاک شیطان صفت کودک کش مظلوم کش صهیونیست و آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی و اخراج ارتش ملعون تروریستی آمریکاییهای نژادپرست ظالمین ستمگران قلدر باجگیر از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و فروپاشی پادشاهی آل سعودی خائن و فاسد و فاسقین از دین خروج خواهد انجامید شماره معکوسشان شروع شده . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند .
احسنت احسلت احسنت ماشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر هیهات مناالذله درود و خداقوت بر شرف و غیرت و انسانیت و ایمان راسخ شما دلاوران عادل و عدالت گستر آزاده اندیشان نخبگان دانشمندان خردمندان بصیر مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص باد اجرتان با خداوند جل جلاله سلامت و با نشاط و پی در پی پیروز باشید در فضای مجازی حقیقی هر مومن آزاده اندیشی با هر توانی که دارد ضربه ایی محلک به پیکره رژیم سفاک کودک کش مظلوم کش شکنجه گران تروریستی غاصب فاسد و فاسقین فی الارض صهیونیستی آمریکایی سعودی داعشی از هر طریقی و در هر فضایی وارد کند و حتی با خبر رسانی و هنرنمایی ضد صهیونیستی و پرده برداری کند از جرمها و جنایات این رژیم غاصب سفاک کودک کش ظالمین ستمگران صهیونیستی برای کل بشریت کره زمین اجر مجاهدین فی سبیل الله را دارد در رکاب و همراهی حضرت رسول الله محمد مصطفی ص در مقابله و جهاد با کفار و مشرکان صدر اسلام ناب محمدی ص . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار