در مراسمی از طلاب و روحانیون فعال در عرصه‌های جهادی تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از طلاب و روحانیون فعال در عرصه‌های جهادی گفت: فعالان عرصه‌های جهادی، فلاح و رستگاری را در زندگی خود جاری می‌کنند و کمک به مستضعفان و نیازمندان که امروز با کار‌های جهادی صورت می‌گیرد، بسیار مورد تأیید دین قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، اخلاق‌مداری و خلق نیکو را عامل مهمی در جذب مردم به دین دانست و افزود: در دوران مبارزات انقلاب و دفاع مقدس، اخلاق نیکوی رزمندگان، انقلابیون و روحانیون نقش مهمی در جذب مردم به انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز همان شیوه می‌تواند محور برنامه‌های جهادی قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی پیوند دین و دنیای مردم است، خاطرنشان کرد: طلاب با کار‌های جهادی نشان دادند که دین در تمام بخش‌های زندگی انسان گره گشاست و علاوه بر قیامت، دنیای انسان‌ها را نیز اصلاح و آباد می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به خدمات روحانیون و حوزه‌های علمیه در بحران‌های کشور، یادآور شد: روحانیون و طلاب در تمام بحران‌ها نظیر سیل، زلزله و کرونا، پای کار خدمت و فعالیت‌های جهادی بوده‌اند و نقش مهمی در حل مشکلات مردم داشته‌اند.

او با تأکید بر اینکه تجربه‌های دفاع مقدس در بحران‌های کشور به داد ملت رسیده است، گفت: در بحران کرونا، سیل و زلزله مردم پای کار آمدند و با بسیج امکانات کشور و انفاق نقدی و غیر نقدی مردم توانستیم از بحران‌ها عبور کنیم و ان‌شاءالله بزودی بیماری کرونا را نیز به صورت کامل شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.