مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول از لزوم توجه به مسائل بهداشتی درحوزه‌های امتحانی به منظور حفظ سلامت دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول در جلسه ستاد برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در حوزه‌های امتحانی در سال‌های گذشته امنیت و سلامت برگزاری امتحانات اهمیت ویژه‌ای داشت، اما امسال، مسئله دیگری که دارای اولویت بیشتری نیز هست سلامت دانش آموزان است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسائل بهداشتی حوزه‌های امتحانی رعایت شود.

او در رابطه با تعیین تکلیف امتحانات نهایی اظهار کرد: امسال امتحانات نهایی در رشته‌های نظری (ریاضی و فیزیک -علوم تجربی- علوم انسانی) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

زمانی افزود: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان امسال امتحانات نهایی در دو حوزه‌ی جداگانه برگزار می‌گردد، بدین گونه که دانش آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی در یک روز و در یک حوزه امتحان می‌دهند و در روز دیگر رشته‌های علوم انسانی و نظام قدیم در یک حوزه‌ی دیگر امتحان خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول در رابطه با زمان برگزاری امتحانات نهایی بیان رد: امتحانات نهایی امسال از ۱۷ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.