فرماندار شهرستان هلیلان گفت : مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی گام مهمی در جهت سلامتی خود وجامعه بردارند.

مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی گام مهمی در جهت سلامتی خود وجامعه بردارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کمیته هماهنگی بین بخشی با موضوع فاصله گذاری اجتماعی در مدارس به مناسبت بازگشایی مدارس با حضور اعضاء کمیته درمحل فرمانداری شهرستان هلیلان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و در راس آنان دکتر کریمیان ریاست محترم دانشگاه گفت: خوشبختانه در سطح استان و خصوصاً شهرستان هلیلان اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا انجام شده که قابل تقدیر است.

او افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید در اولویت مردم باشد و مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی گام مهمی در جهت سلامتی خود وجامعه بردارند.

در ادامه نیز فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هلیلان از توجه ویژه دکتر کریمیان و دیگر مسئولان دانشگاه به حوزه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان تقدیر نمود و در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش اجمالی از فعالیتها و اقدامات انجام گرفته توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در زمینه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس، دستورالعمل و راهنمای گام دوم مبارزه با کووید۱۹ فاصله گذاری اجتماعی درمدارس پرداخت.

همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان هلیلان نیز در ادامه این جلسه در خصوص آمادگی آموزش و پرورش این شهرستان در خصوص اجرای دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی در مدارس به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.