مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از تولید یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۹۰ ماسک تنفسی در کارگاه های دولتی و خصوصی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد سلیم عباسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی به منظور مقابله با ویروس کرونا با همکاری مربیان و کارکنان و مهارت آموختگان بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان بیش از ۷۴ هزار و ۶۰۰ ماسک تنفسی و ۸۰۰ البسه بیمارستانی تولید و توسط نهاد‌های مسئول در دسترس عموم قرار داده است.

عباسی افزود: در بخش خصوصی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد نیز این اداره کل یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۹۰ ماسک تنفسی و بیش از ۹ هزار و ۹۱۰ البسه بیمارستانی تولید کرده است.

او تصریح کرد: این اداره کل در مجموع یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۹۰ ماسک تنفسی و ۱۰ هزار و ۷۱۰ البسه بیمارستانی تا ۳۰ اردیبهشت تولید کرده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در ادامه گفت: این اداره علاوه بر تولید ماسک تنفسی و البسه بیمارستانی، بیش از ۱۰۰ تخت بیمارستانی را تعمیر و ۲۲۰۰ روتختی و روبالشی را نیزتحویل مراکز درمانی داده است.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.