نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با هدف توسعه پرواز‌های مسافری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ، مدیر کل گردشگری استان البرز و مدیران و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگانی از دفاتر استان های البرز و تهران روز سه شنبه سی اردیبهشت ماه با هدف توسعه پرواز های مسافری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوز‌های لازم و کسب استاندار‌های لازم برای پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام، گفت: برای توسعه پرواز‌های فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

او افزود: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسبت به توسعه پرواز‌ها اقدام شود.

در این جلسه باریکانی، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشور برای توسعه پرواز‌های فرودگاه پیام، گفت: سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پرواز‌های مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز در این جلسه از اعلام آمادی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و گفت: اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنابراین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف نهایی است.

او افزود: قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پرواز‌های مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با بیان این که توسعه پرواز‌ها موجب رونق کسب و کار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی‌های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

گفتنی است پیش از برگزاری این جلسه نمایندگان دفاتر هواپیمایی استان البرز و تهران از ترمینال مسافری پیام بازدید کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.