سرهنگ رازقی گفت:ترافیک امروز صبح به این دلیل بود که بسیاری از افراد هنگام بارندگی ترغیب به استفاده از وسیله نقلیه شخصی شدند.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز ۳۱ اردیبهشت ماه شاهد بارش باران در تمام سطح شهر بودیم و پیش بینی شده این بارندگی تا بعد از ظهر ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این بارندگی تاثیر بسیاری بر ترافیک داشت و سبب افزایش ترافیک در معابر شد.

او ادامه داد: همچنین باعث شد که بار ترافیکی زودتر از روز‌های دیگر آغاز شود.

سرهنگ‌رازقی با اشاره به محور‌های بزرگراهی بیان کرد: معمولا در این روز‌ها ترافیک معابر مقداری سبک‌تر است اما امروز ترافیک به حالت قبل بازگشته است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: باتوجه به اجرایی نشدن طرح ترافیک در محدوده مرکزی، ترافیک هر روزه وجود دارد و امروز شاهد شروع زودتر بار ترافیکی بودیم.

او گفت: ترافیک امروز صبح  به این دلیل است که بسیاری از افراد هنگام بارندگی ترغیب به استفاده از وسیله نقلیه شخصی شدند.

سرهنگ‌رازقی توصیه کرد: معمولا هنگام بارندگی تصادفات افزایش پیدا می کند و علت آن لغزنده بودن معابر و محدود بودن دید راننده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان باید سرعت مطمئنه، فاصله با وسیله نقلیه جلویی و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

او بیان کرد: امروز چهارشنبه است و باتوجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، خروج بار ترافیکی از شهر را پیش بینی می کنیم .

سرهنگ رازقی گفت: پیش بینی می شود برای بعد از ظهر امروز در خیابان‌هایی مثل شرق به غرب آزادی، شمال به جنوب بزرگراه نواب، بزرگراه آزادگان و شمال به جنوب بزرگراه امام علی شاهد بار ترافیکی سنگین باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار