رییس ستاد عتبات عالیات آبادان ، از آماده‌سازی سه هزار بسته غذایی برای توزیع پس از ماه مبارک رمضان به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،یازع رییس ستاد عتبات عالیات آبادان ، با بیان اینکه در شب های احیا پنج هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و کمتربرخوردار بین نیازمندان توزیع شد گفت:همچنین روزانه یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

او از آماده‌سازی سه هزار بسته غذایی برای توزیع پس از ماه مبارک رمضان به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا خبرداد و افزود:این بسته ها بین نیازمندان در آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع خواهد شد.

رییس ستاد عتبات عالیات آبادان همچنین بسته های غذایی را شامل یک کیسه برنج، روغن، ماکارونی، لوبیا چیتی، حبوبات، رب گوجه، شکر، آرد برنج، مایع دستشویی ، پیاز ، سیب زمینی و مرغ برشمرد و گفت: به منظور هماهنگی با موسسات خیریه و تامین نیاز  نیازمندان یک فهرست سه هزار نفری از خانواده‌های بی بضاعت و  نیازمند در جنوب غرب خوزستان  تهیه شده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.