امام جمعه آبادان گفت:۱۶۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات و پویش همدلی در آبادان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در حاشیه رزمایش مواسات و پویش همدلی (کمک‌های مومنانه به نیازمندان) که در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شد، ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: در شب شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) با تاسی از آن امام بزرگوار یک‌هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به خانوار‌های نیازمند و افرادی که از بیماری ویروس کرونا آسیب دیده‌اند توزیع می‌شوند.

او، ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی را بیش از ۲ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها به همت کمک‌های مردمی، نهادها، ادارات و دستگاه‌های سطح شهرستان و استان جمع‌آوری شده که امشب به خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

امام جمعه آبادان، آبادان را جزء پیش‌قراولان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: گروه‌های مختلف از جمله مساجد، پایگاه‌های بسیج، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و جهادی، ادارات و نهاد‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج ادارات کار زیبایی را انجام و هر کدام به نوبه خود برنامه‌ریزی ارزشمندی را صورت دادند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور اضافه کرد: همه گروه‌های مختلف در این رزمایش بخشی از نیازمندی‌هایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب بود را برای افرادی که بر اثر این بیماری منحوس آسیب دیده‌اند را پوشش دادند.

او از اجرای سومین مرحله رزمایش مواسات و پویش همدلی در شهرستان آبادان خبر داد و عنوان کرد: این رزمایش در شهرستان آبادان به‌صورت متمرکز در سه مرحله انجام شد؛ دو مرحله از رزمایش در ابتدا و نیمه اول ماه مبارک رمضان توسط نیروی مقاومت بسیج سپاه آبادان صورت گرفت و اکنون نیز مرحله سوم به‌صورت متمرکز از مصلای نماز جمعه در میان خانوار‌های شناسایی شده نیازمند تقسیم می‌شود.

امام جمعه آبادان به اجرای مرحله چهارم این طرح در ابعاد وسیع‌تر اشاره کرد و گفت: بنا داریم در شب عید سعید فطر این کمک‌های مومنانه را در ابعاد وسیع‌تر برگزار کنیم و کمک‌ها را به دست افراد نیازمندی که دچار بیشترین آسیب از بیماری کرونا شدند برسانیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: البته کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین بهزیستی نیز در این ایام کمک‌های مردمی که دریافت کردند را در میان خانوار‌های بی‌بضاعت و تحت‌پوشش خود توزیع کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.