فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پیشگیری از سرقت از اولویت های کاری پلیس استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس با تمام امکانات و تجهیزات خود پیشگیری از سرقت را دراولویت برنامه های خود قرار داده و هدف اصلی این برنامه ها رضایتمندی شهروندان و ارتقاء احساس امنیت در جامعه است.

او با اشاره به رابطه افزایش سرقت و کاهش احساس امنیت درجامعه ،افزود: از مطالبات به حق شهروندان برخورد جدی پلیس با سارقان و ارتقاء امنیت پایدار درجامعه است.

این مسئول ارشد انتظامی استان نقش مردم و سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط را درکاهش سرقت موثر دانست و افزود: پلیس جهت اجرای دقیق برنامه های خود به کمک و یاری دستگاه قضائی ، شهروندان و سایر ارگان های نیازمند است.

سردار یاری با بیان اینکه پیشگیری از سرقت بایستی در جامعه فرهنگ سازی شود،اضافه کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدار های پلیسی باید یاد بگیرند که اموال خود را در دسترس سارقان قرار ندهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام رسالت اصلی پلیس را برقراری امنیت در جامعه دانست و اظهار کرد: پلیس ایلام با اقدامات گسترده همچون اجرای طرح های کنترلی و پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان را دردستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.