فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ حامل ۲ هزارو ۲۴۳ ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیاردو ۱۰۰ میلیون توسط ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان خدابنده خبر داد.

کشف البسه قاچاق  میلیلردی از یک دستگاه پژو در خدابندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار حیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان خدابنده از تردد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق از محور بیجار – قیدار مطلع و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز کردند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند خودرو مورد نظر را در محور بیجار – قیدار شناسایی و در عملیاتی، آن را متوقف کنند.

سردار جهانبخش خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۲۴۳ ثوب البسه قاچاق کشف شد که ارزش آن از سوی کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.