مدیرعامل انجمن باران بینش جوانان کویر گفت: این انجمن در قالب سه طرح اقتصاد هنر، اقتصاد مستعضفان و اقتصاد جوانان، همه امکانات را با سهم کوچک خود برای جهش تولید بکار گرفته است.

امیر یزدی زاده، مدیرعامل انجمن باران بینش جوانان کویر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به شعار انتخابی سال از سوی مقام معظم رهبری و حمایت صریح ایشان از فعالیت‌های جوانان برای کمک به توسعه کشور، گفت: این انجمن همانگونه که در زمینه تخصصی کارآفرینی، نشاط و مشارکتی برای جوانان فعالیت دارد، قصد دارد در سال جهش تولید به سهم کوچک خود برای تحقق اهداف والای نظام حرکت کند.


او افزود: کمک به توسعه کشور و جهش تولید محقق نمی‌شود مگر آنکه با اقدامات مناسب و کارشناسی و دور شدن از قوانین مزاحم، کاری کنیم که در اسرع وقت جوانان طبق چارچوب‌های اصلی قانون فعالیت خود را طراحی و اجرایی کنند.

یزدی زاده با اشاره به طراحی الگوی جدید انجمن برای تحقق شعار سال جهش تولید و توسعه اقتصادی کشور، تصریح کرد: انجمن ما در قالب طرح اقتصاد هنر، اقتصاد مستعضفان و اقتصاد جوانان قصد دارد با شناسایی استعداد‌ها در سه بخش ذکر شده و سپس هدایت و راهنمایی کاربردی، زمینه ساز موفقیت افراد درگیر طرح خود شود.


او به بیان توضیحاتی در مورد این طرح‌ها پرداخت و گفت: به عنوان مثال در بخش اقتصاد هنر تنها به مسائل آموزشی، نظارت و محتوایی آن توجه می‌شود.

مدیرعامل انجمن باران بینش جوانان کویر گفت: اکثر هنرمندان پس از آماده کردن تولیدات خود دچار مشکل در بخش فروش آثار خود می‌شوند که این خود به مراتب باعث کم رنگ شدن امید در هنرمندان می‌شود.

 

یزدی زاده افزود: در دو بخش دیگر هم به مانند بخش اول مسائل زیادی است که باید روی آموزش‌های اقتصادی برای افراد تحت پوشش طرح در نظر گرفته شود.

او تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات درگیر طرح به صورت مجزا جلسات تخصصی و مکاتبات لازم را برقرار کردیم و در هر جایی نیاز به دریافت مجوز باشد با آمادگی قبلی اقدام به دریافت آن می‌کنیم.


یزدی زاده بیان داشت: در این طرح ضلع دومی هم با عنوان سرمایه گذار و یا مشارکت بخش خصوصی طراحی شده است تا با حمایت‌های مالی این مجموعه‌های اقتصادی سریعتر خوراک مالی لازم دریافت کنیم و به مشکلات بعدی برنخوریم.

او افزود: متأسفانه با اجرای این طرح عده‌ای در صدد کارشکنی هستند، چرا که قرار است، کاری که سال‌ها پیش از طریق دولت در ابعاد گسترده و ملی انجام می‌گرفت، امروز به وسیله‌ی یک سمن غیر دولتی شکل بگیرد، اما این انجمن با توجه به فرمایشات صریح مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد و سعی می‌کند با ظرفیت کوچک خود کار‌های بزرگ و مناسب را انجام دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار