اتفاق عجیب در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور برزیل!

اتفاق عجیبی که در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور برزیل با عده‌ای از تجار محلی رخ داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

 رئیس جمهور برزیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. تاکنون نزدیک به ۵۰۰۰۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۳۲۰۰۰۰ تن از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. همچنین نزدیک به ۲۰۰۰۰۰۰ تن از مبتلایان بهبود یافته اند.

یکی از کشور‌هایی که به تازگی به کانون مبتلایان به کرونا در جهان تبدیل شده کشور برزیل است. این کشور با داشتن بیش از ۲۵۵۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در رده چهارم کشور‌های دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان  قرار دارد. این در حالی است که نزدیک به ۱۷۰۰۰ تن از شهروندان برزیلی نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند. شیوع کرونا در این کشور موجب شده تا دولتمردان برزیلی محدودیت‌هایی را در جهت کنترل و جلوگیری از گسترش این بیماری انجام دهند.


بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک حمله پلنگ به کارگر کارواش!


اما اتفاق عجیبی که به تازگی در هنگام ویدئو کنفرانس رئیس جمهور این کشور رخ داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در حالی که «ژائیر بولسونارو»، رئیس جمهور برزیل در حال کنفرانس ویدئویی با «پائولو اسکاف»، رئیس فدراسیون صنایع ایالت سائوپائولو و تعدادی از تُجار محلی بود، فراموش‌کاری عجیب یکی از شرکت کنندگان در کنفرانس به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. ظاهرا این مشاور که هویتش مشخص نشده در هنگام دوش گرفتن دوربین تلفن همراه خود را در حالت روشن قرار داده بود که تصویر او در پایین سمت راست صفحه نمایش ظاهر شد.

در اسکرین شاتی که از این ویدئو کنفرانس گرفته شده تصویر این مشاور محلی را در حالی که در حمام مشغول دوش گرفتن است در کنار ۲۴ شرکت کننده این کنفرانس نشان می‌دهد. این ویدئو همچنین مکالمه کوتاه رئیس جمهور برزیل با رئیس فدراسیون صنایع سائوپائولو در مورد مردی را که در گوشه تصویر در حال دوش گرفتن بود نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل، رئیس جمهور این کشور پس از دیدن این صحنه و ردوبدل کردن چند جمله کوتاه، این ارتباط تصویری را قطع کرد.

گفتنی است؛ ژائیر بولسونارو به علت شیوع گسترده کرونا در برزیل که اکنون بدترین کشور در آمریکای لاتین در مواجهه با این بیماری به شمار می‌رود با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده است. اجرای قرنطینه چند هفته‌ای در ایالت‌های مختلف برزیل موجب آسیب به اقتصاد این کشور و افزایش بیکاران شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.