سقوط هولناک جت کانادایی حین انجام حرکات نمایشی برای کادر درمان کرونا + فیلم

در حادثه سقوط جت تیم آکروبات هوایی کانادا تعدادی از مردم از جمله یک خلبان کشته شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است لحظه سقوط یک فروند جت تیم آکروبات هوایی کانادا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز دوشنبه و در استان «بریتیش کلمبیا» رخ داد تعدادی از مردم به همراه «جنیفر کِیسی»، خلبان جت کشته و خلبان دیگر با نام «ریچارد مک دوگال» نیز زخمی شدند. مک دوگال پس از ایجکت توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این خلبان روی سقف یک خانه مسکونی در نزدیکی محل سقوط هواپیما فرود آمد.


بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک حمله پلنگ به کارگر کارواش!


تیم آکروبات هوایی سلطنتی کانادا در حال انجام نمایش هوایی برای ادای احترام به کادر درمانی کانادا در خط مقدم مبارزه با کرونا بود که این حادثه رخ داد. ویدئویی که توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است چگونگی سقوط این جت را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که هر دو جت در حال پرواز در ارتفاع پایین هستند، دیده می‌شوند. در ادامه در حالی که یکی از جت‌ها در مسیر مستقیم حرکت می‌کند، جت دیگر مسیر خود را تغییر می‌دهد و لحظاتی بعد سقوط می‌کند. لحظاتی پیش از سقوط جت، دود ناشی از ایجکت خلبان که به هوا برخاسته دیده می‌شود. در لحظه سقوط جت تعدادی غیرنظامی در حال تماشای این نمایش هوایی بودند.

در همین خصوص یکی از کاربران فضای مجازی نوشت:

" تو کانادا رفتن برای کادر درمانی که مردم را از کرونا نجات میدن نمایش هوایی برگزار کنن، هواپیما افتاده تو حیاط خونه مردم و باعث مرگ‌های جدید شده این اگه تو ایران بود، بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال تاحالا ۵۰ تا گزارش رفته بودن "

لحظه هولناک سقوط جت تیم آکروبات هوایی کانادا + فیلم

گفتنی است؛ هنوز علت سقوط این جت مشخص نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
جالب ومشخص نبود
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۳:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
منفجر شد یا چیزی اصابت کرد بهش؟
آخرین اخبار