سامانه خیر و احسان «سخا» در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه سخا در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت سامانه سخا در استان، گفت: این سامانه در راستای ثبت اطلاعات نیازمندان و تجمیع کمک‌های نیکوکاران راه‌اندزی شده است.

او افزود: سامانه سخا، بزرگترین سامانه خیر و احسان در کشور است که علاوه بر مشخص کردن نیازمندان واقعی، همزمان زمینه ارتباط مؤثر با از جمله تمامی نیکوکاران، مؤسسات خیریه، سازمان‌ها و مراکز نیکوکاری را فراهم می‌کند.

ملک پور با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات به ویژه امکانات مردمی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نهاد‌های خدمت‌رسان است، اضافه کرد: دست‌یابی به این مهم نیازمند ایجاد سامانه‌ای منسجم، یکپارچه و ملی است.

او ادامه داد: ثبت اطلاعات نیازمندان، ثبت کمک‌های مؤمنانه نیکوکاران، مؤسسات خیریه، نهادها، اماکن مذهبی، هیات‌ها و سازمان‌ها و برقراری ارتباط مؤثر با آن‌ها، تجمیع سازمان‌یافته تمامی کمک‌های نیکوکاران و امکان انتخاب استان و شهرستان برای مساعدت و مساعدت برحسب نیت نیکوکاران از قابلیت‌های این سامانه به شمار می‌رود.

ملک پور اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Esakha.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار