مسئولان فوتبالی روسیه دستورالعمل‌های بهداشتی را برای بازگرداندن فوتبال تنظیم کردند.

پروتکل‌های بهداشتی بازگشت فوتبال به روسیه تنظیم شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, به نقل از اسپرت باکس روسیه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ روسیه قصد دارند برای برای بازگرداندن فوتبال به این کشور، دستورالعمل های بهداشتی را به باشگاه‌ها ابلاغ کنند.

در این دستورالعمل ها به بازیکن‌ها هشدار داده شده که فاصله اجتماعی را رعایت کنند. در صورتی که خشونت فیزیکی و درگیری رخ بدهد بازیکنان باید ۱۰۰ هزار روبل جریمه بپردازند. بیشتر از ۳۰۰ هوادار حق حضور در استادیوم را ندارد و باید تعداد جمعیت حاضر در ورزشگاه‌ها حداکثر ۲۵۰ نفر باشد. تعداد بازیکنان داخل و روی نیمکت باید جمعا ۱۶ باشد، اما تعداد دروازه بانان می‌تواند به عدد ۲ برسد.

تعداد کسانی که بازی را برگزار می‌کنند نباید از عدد ۳۵  بیشتر شود و دارو‌ها هم به عدد ۴ کاهش پیدا کرده است. به علاوه اینکه همه بازیکنان و کادر فنی باید در منطقه بهداشتی برای انجام تست‌های لازم حاضر شوند و همگی روی نیمکت باید ماسک بزنند.  

این دستورالعمل‌ها ممکن است تغییرات عمده‌ای هم داشته باشد که به زودی به باشگاه‌های فوتبال روسیه طی ابلاغیه‌ای ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد رسمی ۱۵ میلیون یورویی ناپولی به سردار ایرانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار