نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آبادگفت: دولتمردان باید عدالت، میانه‌روی و خشنودی مردم را در اولویت امور خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آبادگفت: دولتمردان باید عدالت، میانه‌روی و خشنودی مردم را در اولویت امور خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن جلسات استانداری ضمن تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی اظهار داشت: مدیران باید از هرگونه افراط و تفریط دوری کنند و اقداماتی که انجام می‌شود باید بر این محور‌ها قرار گیرد.

او  ادامه داد: مردم همواره آماده دفاع از دین خود هستند و باید به این قشر توجه شود همچنین کارگزاران جامعه اسلامی باید بر نفس خود مسلط بوده و در برابر شیطان‌های درونی و بیرونی مقاومت کنند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: حکومت یک امانت الهی بوده که لازم است نگاه به آن وقف به خدمت باشد و بهترین خدمت برای حاکم این است که از رنج مردم کم کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: روابط عمومی‌ها باید توجه داشته باشند که مردم از چه مشکلاتی رنج می‌برند آن‌ها را منعکس کرده و برای برطرف کردن آن اقداماتی صورت گیرد، چرا که همه متعلق به این آب و خاک هستیم و برای رفع مسائل باید اقدام همگانی شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: نباید بین مردم جامعه تفاوت قائل شد، قاضی باید حقانیت را ثابت کند و در اختلافات جانب‌گیری یک طرفه نکند.

او تصریح کرد: قضات نباید تحت تاثیر صاحبان قدرت و ثروت قرار گیرند نظام اسلامی در خدماتی که به مردم ارائه داده است اقدامات بی نظیری انجام داده که همه آن‌ها بر اساس آموزه‌های دینی بوده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به رزمایش مساوات و همدلی و تقدیر از عوامل اجرایی آن و مردم اظهار کرد: این رزمایش در ماه مبارک رمضان در حال انجام است و انتظار می‌رود کمک‌های مردمی پس از از این ماه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.