محمدولی گفت: امروز سکه با نوسانات ملایم‌تر به ۷ میلیون و ٤٥٠  هزار تومان رسید.

سکه به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیدابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: امروز بازار طلا به دو دلیل افزایش قیمت را با شیب کمتری تجربه کرد. یکی از علت‌های این روند صعودی افزایش نرخ اونس جهانی و دلیل دیگر افزایش قیمت ارز بود.  امروز دلار به ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید، که باعث شد قیمت‌ها افزایش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: در حال حاضر معاملات بورس سکه متوقف و این توقف باعث کاهش حباب سکه شده است. سکه در بازار آزاد خرید و فروش می شود و داد و ستد ها وجود دارد.  امروز سکه روی نرخ ۷ میلیون و ٢٧٠ هزار تومان به ثبات رسید.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


 رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۳۰ دلار بود. سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ٢٧٠  هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ٤٥٠  هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ٨٧٠  هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ٨٠ هزار تومان معامله شد.

محمدولی  بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ٨٠ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ٧٣٤ هزار تومان معامله شد.

رئیس  اتحادیه طلا و جواهر در خصوص مزایای خرید سکه و طلا نسبت به دلار، گفت: خرید بیشتر از ۱۰ هزار دلار قاچاق محسوب می‌شود از این رو خرید سکه و طلا می‌تواند اطمینان بیشتری داشته باشد و فرد مطمئن خرید کند. خرید سکه و طلا از نظر قانونی مشکلی ندارد، اما دلار نیاز فاکتور یا اظهار نامه دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکت الله
آخرین اخبار