رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز در بازار سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و طرح جدید در مرز ۷ میلیون تومان معامله شد.

///

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز نوسانات قیمتی طلا و سکه بیشتر از روزهای گذشته بود و  تنها در مقطع کوتاهی کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بعد از افزایش قیمت طلا و سکه شاهد نوسانات بیش از حد در این بازار بودیم که فضا را بیشتر داغ کرد و به نوعی می توان گفت نگاه ها را به سمت صنعت طلا برد  اما بازار مصنوعات ساخته شده به همان روال قبل، در سکوت به سر می برد و مردم خیلی به سمت بازار مصنوعات نمی روند. 

محمدولی تشریح کرد: امیدواریم آرامش به بازار طلا و سکه باز گردد تا شاهد کاهش قیمت و افزایش داد و ستدها در بازار باشیم.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵ هزار تومانی نرخ سکه امامی/ هر اونس طلای جهانی ۵۰ سنت افزایش قیمت داشته است 


رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه، بیان کرد: هر اونس جهانی امروز با قیمت هزار و ۷۰۱ دلار معامله شده است. یک مثقال طلای ۱۸ عیار (آب شده) ۶۶۶ هزار تومان، طلای ۱۷ عیار ۲ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان معامله شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه قیمت سکه از ۶ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان رسید، گفت: امروز در بازار سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید در مرز ۷ میلیون تومان معامله شد که بدین صورت شاهد افزایش قیمت این کالا هستیم. همچنین نیم سکه ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام. نبایستی به ان چهاربانک اجازه معامله سکه وطلادربورس دادکه همین خودش باعث این گرانی وبالارفتن سرسام اورسکه وطلاشده چرا نبایدارامش روانی دربازارومردم باشداین معامله سکه دربورس فقط به نفع سرمایه داران است وقشرنداردیگه هیچ. پس بدهکاران مهریه که بایدسرموعد به دادگاه سکه تحویل بدهندازکجابیارندبا این قیمت ثانیه ای سربه فلک کشیده.با این وضعیت که پیش گرفته فقط خدا به دادمان برسد واگر هم نتوانندسکه بدهندگرفتار جلب وباقی ماجرا...ویا جوانانی که قصدازدواج دارنداین وسط چی میشه ؟طلا شده گرمی... چرا مسیولین ومتولیان امراقدامی نمی کنند. از قوه محترم قضاییه.دادستانی سازمان بازرسی،صداوسیما یا .. خواهشمندیم ورودکنند وپیگیر..وآرامش را به بازارباریزش قیمت سکه وطلا برگردانندمطمئنم این خواسته اکثرمردم است.
آخرین اخبار