اختصاص تسهیلات ویژه برای متقاضیان سرمایه گذاری در اردبیل/طرح‌های صنعتی در اردبیل حمایت می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اختصاص مشوقات و تسهیلات ویژه برای متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه‌های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که در این راستا طرح‌های صنعتی که پیش از موعد به بهره برداری می‌رسند، مورد حمایت این شرکت قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: در این طرح حمایتی، با توجه به بزرگی و نوع طرح، فرجه زمان مشخصی در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود و در صورتی که طرف‌های طرح، واحد صنعتی خود را در زمان مقرر به پایان رسانیده و موفق به کسب پایان کار ساختمان و پروانه بهره برداری گردند، باقیمانده اقساط واحد صنعتی مشمول مشوق می‌گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای این طرح حمایتی را باعث تشویق سرمایه گذاران برای بهره برداری هرچه سریعتر از واحد صنعتی خود برشمرد و بیان کرد: با ادامه و اجرای این طرح در سال ۹۸ و با تخفیفات داده شده به واحد‌های صنعتی، چندین واحد تولیدی پیش از موعد مقرر در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسید که این نشان از موفق بودن این طرح حمایتی دارد.

اهلی حمایت از سرمایه گذاری را یکی از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: افزایش سرمایه گذاری موجب افزایش اشتغال و رونق تولید و در نتیجه باعث کاهش بیکاری در منطقه خواهد شد و این شرکت از هیچ تلاشی در جهت حمایت از افزایش سرمایه گذاری در بخش صنعت استان از خود دریغ نخواهد کرد.

او از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری در آن و همچنین برخورداری از معافیت‌های مالیاتی ۸ تا ۱۳ ساله، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار طرح‌ها و واحد‌های تولیدی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.