رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بستر‌های مناسب سرمایه گذاری و تولید اشتغال در استان اردبیل ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی و تولید و اشتغال گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به ویژه در سالیان گذشته و نامگذاری عناوین سال‌ها در ارتباط با مباحث موضوعات اقتصادی از جمله نامگذاری سال ۹۸ به نام سال حمایت از رونق تولید و سال ۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید، لزوم توجه مسئولین به این موضوع را دو چندان نموده است.

او بر لزوم اتخاذ سیاست‌ها و اقدامات حمایتی، تسهیلی و تشویقی لازم توسط مسئولین در راستای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و افزود: مسلما ایجاد بستر‌های مناسب سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال برای به حرکت در آوردن چرخه تولید موجب دلگرمی و تشویق در امر سرمایه‌گذاری در استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در خصوص اصلاح و ترمیم فوری وضعیت خیابان‌ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

عتباتی همچنین به دادستان مرکز استان و دادستان نمین ماموریت داد در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی در سال جهش تولید موضوع را مستمراً و به صورت ویژه تعقیب نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.