مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: احداث جاده ریگان _ جاسک شاه کلید توسعه پایدار ریگان و شرق استان است.

احداث جاده ریگان _جاسک شاه کلید توسعه پایدار شهرستان ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه فرماندار شهرستان ریگان و معاون مهندسی و ساخت اداره کل از عملیات اجرایی جاده ریگان به جاسک در حوزه شرق استان بازدید کردند و از نزدیک روند اجرایی و پیشرفت این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اهمیت پروژه جاده ریگان به بندر جاسک که جزو پروژه‌های اولویت دار و سند راهبردی شهرستان ریگان است، اعلام کرد: بازدید از روند اجرایی پروژه به منظور تکمیل و بهره برداری در سالجاری صورت گرفت.

 حاجی زاده با اشاره به مشخصات پروژه احداث جاده ریگان به بندر جاسک گفت: قطعه یک به طول ۲۷ کیلومتر است که از سال ۹۵ عملیات اجرایی آن شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت ریزی است.

او در ادامه یادآورشد: قطعه دو این پروژه به طول ۲۳ کیلومتر است که از سال۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز و هم اکنون بالغ بر ۵ میلیارد تومان در آن هزینه وبیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر کل راه وشهرسازی استان تصریح کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا سال ۹۸ هزینه شده که تاکنون تخصیص نیافته و جزیئ مطالبات اداره کل به پیمانکار است.

حاجی زاده در ادامه درمورد پروژه تکمیل ورودی شهر ریگان گفت: پروژه از سال ۸۹ آغاز شده که جهت تکمیل آن ازسال ۹۷ برای آسفالت آن ۳ میلیارد هزینه شده و برای اتمام آن به حداقل ۲ میلیارد تومان نیاز است.

او بیان داشت: برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ریگان به ایرانشهر قریب ۲ میلیارد تومان هزینه و جهت تکمیل ان نیز ۳ میلیارد نیاز است که بالغ بر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار