استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان در صنعت ساختمان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت : ساخت مسکن صنایع وابسته را فعال و اشتغالزایی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اگر می‌خواهیم طرح اقدام ملی مسکن با موفقیت روبه رو شود وزارت راه و شهرسازی باید آن را به یک اولویت ملی تبدیل کند.

او از سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در صنعت ساختمان کرمانشاه خبر داد و گفت : ساخت مسکن صنایع وابسته را فعال و اشتغالزایی می‌کند.

استاندار کرمانشاه برای رسیدن به توسعه صنعت مسکن‌سازی باید مدیران دولتی و بخش خصوصی به تفاهم برسند، افزود: برای اینکه بتوانیم سرمایه‌گذاران را به استان جذب کنیم باید بتوانیم برای آن‌ها فرش‌قرمز پهن کنیم و تسهیل‌گری‌های لازم را برای آن‌ها انجام دهیم.

او ادامه داد: مسکن مهر معایب و مزایایی داشت و نمی‌توانیم مزایای آن را نبینیم؛ همه طرح‌های ما هم معایب و مزایایی دارند از این رو طرح اقدام ملی مسکن نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشد که باید اصلاح شود.

بازوند ادامه داد: کلانشهر شدن یک مزیت برای کرمانشاه است و با وجود تمام سختی‌ها ۳۴۰ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر کرمانشاه اضافه کردیم.

این مقام عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: در زیرمجموعه شورای مسکن کمیته‌ای تشکیل خواهیم داد تا اگر انبوه‌سازان و بخش خصوصی با مشکل روبه‌رو شوند آن را برطرف کنند.

او گفت: باید طرح اقدام ملی را در داخل شهر‌ها متمرکز کنیم، زیرا دور کردن ساخت و ساز‌ها از شهر هزینه‌های بسیاری برای تامین زیرساخت‌ها در بر خواهد داشت.

او گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی سهمیه استان کرمانشاه است که عملیات اجرایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد آن شروع خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.