معاون توسعه وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش به تمامی فدراسیون‌ها کمک می‌کند تا بتوانند فضای ورزشی خود را به خوبی مدیریت کنند، اما در اجزای مدیریتی آن‌ها دخالت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس موزه ورزش درباره شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال و اینکه آیا وزارت ورزش در این راه به فدراسیون فوتبال کمک می‌کند اظهار داشت: فدراسیون فوتبال یک واحد مستقلی دارد که کارها را خودش انجام می‌دهد. وزارت ورزش هم به تمامی فدراسیون‌ها کمک می‌کند تا بتوانند فضای ورزشی خود را به خوبی مدیریت کنند، اما به هیچ عنوان در اجزای مدیریتی فدراسیون‌ها وارد نمی‌شود. ما به آن‌ها کمک خواهیم کرد تا هر چه زودتر پول ویلموتس را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: قانون منع جذب بازیکن خارجی برای سرخابی‌های پایتخت موقتی است/ وزارت ورزش به جزییات قرارداد ویلموتس ورود نکرد


فرامرزیان تصریح کرد: ما بر اساس تفاهم نامه‌ای که با تمامی فدراسیون‌های ورزشی امضاء کرده ایم، به آن‌ها کمک خواهیم کرد و همان طور که پیش از این عرض کردم مدیریت آن دیگر به خود فدراسیون‌ها بر می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار