استاندار خوزستان از تولید ورق های عریض برای انتقال نفت و گاز ترش به دست فولاد اکسین برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مردم باید با نقش و اهمیت استان برای کشور اطلاع داشته باشند. خوزستان در زمینه بهره برداری درست از منابع و حفظ محیط زیست و خلق ثروت نقش خوبی داشته و روابط عمومی‌ها باید در این زمینه آگاهی رسانی کنند.

او افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه اطلاع رسانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا نقش مهم داشته و اثرات آن نیز با رعایت هر چه بیشتر مردم در اصول بهداشتی نمایان شد. امروزه شهروندان خوزستان به صورت شفاف از فعالیت کادر درمانی اطلاع دارند که به دلیل اهمیت و توجه به کار روابط عمومی‌ها است.

شریعتی با اشاره به اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در سیلاب و آبگرفتگی بیان کرد: به دلیل توجه دولت به روابط عمومی‌ها این سازمان توانست چابک‌تر عمل کرده و سریعا تمام ارکان آن برای مهار این مسئله به کار گرفته شوند. البته از دیگر دستاورد‌های آب و برق خوزستان نیز تنظیم آب ذخیره پشت سد‌ها است.

هر چند استاندار خوزستان نسبت به مسئله معضل فاضلاب اهواز که متولی آن سازمان آب و برق خوزستان است، اظهار نظری نکرد.

غلامرضا شریعتی در خصوص توسعه صنعت استان اظهار داشت: شرکت فولاد اکسین خوزستان برای نخستین بار ورق‌های عریض به منضور انتقال نفت و گاز ترش را تولید کرد. همچنین جمع آوری فلر‌های نفتی به صورت جدی در حال انجام است تا هم محیط زیست استان حفظ شود و هم خوراک پتروشیمی‌ها تامین گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به یک دوره خشکسالی و سپس سیلاب در استان به شدت نگران وضعیت شرکت توسعه نیشکر بودیم. هم اکنون ۲۰ هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار بوده و تولیدات آن به کشور‌های مختلف صادر می‌شود و ایجاد مشکل در کار این شرکت بحران جدی در زمینه اشتغال استان رقم می‌زد.

این مقام مسئول اذعان داشت: خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و تولید نیشکر به رکورد دست یافت. پارسال بیش از ۲۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی توسعه نیشکر به زیر کشت رفت و بیش از ۵۰۰ هزار تن شکر تولید شد. ضمن آنکه ۶۰۰ هزار تن برنج نیز سال گذشته تولید شد و این افتخاری برای استان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.