گله‌ای از فیل‌ها با شکستن دیوار مرزی بین مرز هند و بنگلادش وارد کشور هند شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مرز‌های جغرافیایی، طبقات، دین و مذهب و نژاد انسان‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، اما چنین چیزی برای حیوانات امری غریب و ناشناخته محسوب می‌شود. درستی این ادعا را ورود گله‌ای از فیل‌ها از داخل خاک کشور بنگلادش به کشور هند ثابت می‌کند که این مهاجران غیرقانونی با آغوشی باز توسط مرزبانان پذیرفته شدند.

ویدئویی که توسط مرزبانان کشور هند تهیه شده است لحظه ورود فیل‌ها به داخل خاک این کشور را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این گله فیل‌ها با شکستن دیوار مرزی بین دو کشور وارد خاک هند می‌شوند. در این اتفاق جالب دست کم ده فیل وارد خاک هند شدند. این اتفاق در نقطه مرزی " مِگالایا " در منطقه جنگلی " گارو هیل " رخ داد.


بیشتر بخوانید: خودروی عجیبی که مبتکر هندی ساخت!


این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش جالب کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «در دنیای وحشی حیوانات، مرزبندی معنایی ندارد. واقعا باید به این مرزبندی‌هایی که ما انسان‌ها میان خودمان ایجاد کردیم خندید!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخخخخ
آخرین اخبار