فرماندار دلگان گفت: ۵۰ درصد پست های مدیریتی در این شهرستان به جوانان و بانوان واگذار شده که ۲۰ درصد بالاتر از شاخص برنامه ششم توسعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی گفت: برنامه ششم توسعه تاکید کرده که ۳۰ درصد از مناصب مدیریتی به جوانان و بانوان واگذار تا دولت هشت سال جوان تر شود، بنابراین در این زمینه با حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان بالاترین شاخص استانی به دلگان اختصاص یافته است.

او افزود: هم‌اینک از ۳۴ مدیر و مسوول در دستگاه‌های دولتی دلگان از جمله فرماندار، بخشداران، مدیران و نمایندگی‌های ادارات تعداد ۱۷ مدیر (۵۰ درصد مدیران) از جوانان و بانوان هستند.

فرماندار دلگان گفت: انتخاب ۶ مدیر زن و ۱۱ مدیر با سن جوانی از متولدان سال ۶۱ تا ۶۹ در دو سال اخیر سبب شده یک مجموعه مدیریتی پویا و جوان را در این شهرستان داشته باشیم.

او بیان کرد: به فضل پروردگار و با نگاه بلند دولت، اعتماد به جوانان و بهره گرفتن از توان و ظرفیت بانوان شاهد اقدامات ارزشمندی در حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای و آبادانی منطقه هستیم.

شجاعی اظهارداشت: سپردن مسوولیت‌ها به جوانان و بانوان توانمند و نخبه قطعا به پویایی و کارآمدی دولت کمک می‌کند و ما نیز در حد توان خود در دولت به ظرفیت و شایستگی های این قشر توجه می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار