معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه از لزوم تدوین سند راهبردی "اطلاع رسانی" استان به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی در این حوزه یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه امروز (۲۸ اردیبهشت) شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمانشاه از لزوم تدوین سند راهبردی برای حوزه اطلاع رسانی استان خبر داد و گفت: باید این سند با کمک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تدوین شده و پیشنهاد داده شود تا بر اساس آن بتوان جایگاه و نقشه راه روابط عمومی‌های استان جهت ارتقا جایگاه آن‌ها و پیشبرد اهداف استان را طراحی کرد.

او از شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خواست تا تعدادی از اعضای آن‌ها در شورای اطلاع رسانی استان عضو شده و با همکاری این شورا در جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان تلاش کنند.

الهی تبار در ادامه با اشاره به استمرار بیماری کرونا، تاکید کرد: مردم باید تا صفر شدن آمار مبتلایان این بیماری در کشور همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او با اشاره به تدوین سند راهبردی مقابله با این بیماری افزود: بر اساس این سند تمام ملزومات مورد نیاز برای بدترین شرایط این بیماری در استان لحاظ شده است. بطور مثال هزار تخت بیمارستانی برای بدترین وضعیت کرونا در استان پیش بینی کردیم، اما خوشبختانه تاکنون ۳۲۰ تخت فعال شده و از این تعداد نیز بطور متوسط تنها ۱۴۰ تخت توسط مبتلایان اشغال شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه از غربالگری ۱.۷ میلیون نفر در استان در بحث کرونا خبر داد و افزود: با این روش اقدام خوبی در بحث پیشگیری از این بیماری صورت گرفته و این کار همچنان در سطح استان استمرار دارد.

الهی تبار با اشاره به ادامه دار شدن بیماری کرونا با شروع فصل گرما، گفت: این شرایط نشان می‌دهد که فعلا باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم و بتوانیم با این مهمان ناخوانده بسازیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به اطلاع رسانی دقیق و به موقع اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها استان در بحث کرونا، گفت: از همان روز‌های اول "استودیو سلامت" بامشارکت صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد و این اقدام خلاقانه و ضروری به الگویی برای کشور تبدیل شد.

او افزود: همچنین از همان روز‌های ابتدایی خط ۲۵۲۵ را در استان جهت مشاوره کرونا به مردم راه اندازی کردیم که بعد‌ها خط ۴۰۳۰ با همین کاربرد در سطح کشور راه اندازی شد.

الهی تبار بیان کرد: همه این اقدامات جهت همراه سازی مردم در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت، چرا که اگر مردم در این زمینه همکاری نکنند عملا کرونا، کنترل ناپذیر است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.