دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۴۶۴ نفر رسیده است.

تشریح جزئیات مبتلایان جدید کرونا در بوشهر/ در خانه بمانید تا سالم بمانیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تأیید ۲۳ مبتلای جدید در استان بوشهر تا ظهر یکشنبه ۲۸ اردیبهشت، بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا در استان مجموع افرادی که در استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۴۶۴ نفر است که از این تعداد ۱۹۰ زن و ۲۷۴ نفر نیز مرد هستند.

او با بیان اینکه مراکز بیماری یابی بدون وقفه در حال ارائه خدمات هستند، افزود: از ۲۳ مورد مثبت جدید، ۱۷ نفر در بوشهر، ۲ نفر در جم،۲ نفر در عسلویه، یک نفر در دشتستان و یک نفر نیز در گناوه  در مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تشریح جزئیاتی از بیماران جدید، ادامه داد: در شهرستان دشتستان یک آقای ۳۱ ساله، در شهرستان گناوه یک آقای ۴۱ ساله و در شهرستان عسلویه دو آقای ۳۸ و ۳۹ باسابقه تماس با مورد مثبت به کرونا مبتلا شده‌اند که همه این افراد در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: در شهرستان جم نیز دو آقای ۳۴ و ۴۴ ساله به مبتلایان به کرونا اضافه شده‌اند که هر دو از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

او گفت: ۱۷ بیمار جدید شهرستان بوشهر هم شامل ۴ زن و ۱۳ مرد هستند که به‌ جز دو آقای ۴۴ و ۴۳ ساله که در بیمارستان بستری هستند، سایر افراد در خانه مراقبت می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با بهبودی قطعی پنج بیمار دیگر در استان بوشهر، مجموع افرادی که تاکنون به‌طورقطع از ویروس جدید کرونا رهایی یافته‌اند به عدد ۲۴۹ رسید.

توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها سلاح مبارزه با کرونا

کشمیری عنوان کرد: برای اینکه از ویروس کرونا در امان باشیم و سلامتی ما حفظ شود باید در خانه بمانیم.

او تاکید کرد:  تنها راه علمی و سلاح ما در مبارزه با ویروس کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی، نمونه‌گیری، ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.