شاقوزایی در پی شیوع ویروس کرونا، شهرداری توسط شرکت‌های طرف قرارداد خود، بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی برای نیرو‌های خدماتی و پاکبانان توزیع شد.

داوود شاقوزایی مدیر امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر شهرداری زاهداندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شهرداری زاهدان در راستای حمایت از خدوم زحمت‌کش خود در حوزه‌های خدماتی که از ابتدای شیوع بیماری مسری کرونا، در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این اپیدمی بصورت شبانه‌روزی و بی‌وفقه در حال خدمت‌رسانی بودند، اقلام بهداشتی و بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول جهت صیانت از سلامت این نیرو‌های خدماتی، اقلام بهداشتی تحویل آنان گردید، امروز هم در مرحله دوم به‌منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی آنان، بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی شامل برنج و روغن تهیه و توزیع شد.

مدیر امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: نیرو‌های خدماتی شهرداری با همکاری سازمان آتش‌نشانی از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا و در راستای پیشگیری و مقابله با آن تاکنون بصورت شبانه‌روزی اقدام به عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی شهر، معابر اصلی و شریان‌ها، روستا‌های حاشیه شهر، اماکن پرتردد کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار