با توجه به شرایط حساس و بحران کرونائی کشور و استان ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت رسانه‌ای و مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبرز نیکبخت  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش گفت: با توجه به شرایط حساس و بحران کرونائی کشور و استان ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت رسانه‌ای و مجازی اجرا می‌شود.

فریبرز نیکبخت  در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر بیان کرد: دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با تولید محتوا و ارائه تولیدات در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای نسبت به تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس اقدام می‌کنند.

او افزود: حماسه فتح خرمشهر در حقیقت یوم الله بوده و به تعبیر زیبای امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، بنابراین بزرگداشت آن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید برجسته انجام شود.

او اظهار داشت: تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ذکر یاد و خاطره و وصایای شهیدان و اجرای منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار خاش ادامه داد: محتوا‌های فرهنگی و رسانه‌ای به بهترین شکل می‌توانند به نیاز‌های مخاطبان پاسخ دهند.

نیکبخت گفت: در سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، آموزشی و ... مانند محافل فرهنگی و دینی، برپائی یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره و کتاب و اجرای مسابقات ورزشی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شد، اما با توجه به شرایط متفاوت امسال برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و عرصه رسانه‌ای به شیوه نوین برای مخاطبان تولید و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار