مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار"محمد قنبری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با قاطعیت و جدیت تمام، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی، و دیگر رده هاتی عملیاتی، با شناسایی و تخریب ۶ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۱۵ دستگاه تریلی سوخت کش و ۶ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سراوان" و "نیمروز" در مجموع ۳۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل، ۶۵ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۱۶ هزار لیتر قیر کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳۷ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

دستگیری ۲ تن از عاملان سرقت‌های مسلحانه 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۲ تن از عاملان سرقت‌های مسلحانه خودرو خبر داد.

سرهنگ "محمد سرگزی  گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان مهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباختگان و با استفاده از سرنخ‌های موجود یکی از سارقان را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران دستگیر کردند.

سرهنگ سرگزی بیان داشت: متهم ۲۱ ساله در بازجوئی‌های علمی پلیس آگاهی به سرقت‌های مسلحانه خودرو با همدستی فردی ۴۱ ساله اعتراف که در ادامه این عملیات همدست متهم نیز طی عملیاتی ضربتی و غافلیگرانه دستگیر و بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلاشی و ۲۸ عدد تیر جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آن‌ها ادامه دارد.

دستگیری قاتل فراری در "مهرستان"

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "مهرستان" قاتل جوانی ۲۵ ساله پس از ۱۱ ماه فرار دستگیر شد.

سرهنگ"محمد سرگزی" فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان  گفت: شامگاه هجدهم خرداد ماه سال قبل، در پی گزارش یک مورد تیراندازی منجر به جرح ۲ جوان در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او  افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ جوان ۱۹ و ۲۵ ساله بر اثر شلیک گلوله توسط فردی ناشناس به شدت مجروح شده اند که پس از انتقال آن‌ها به درمانگاه مهرستان، جوان ۱۹ ساله بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، عامل این جانیت را که از قبل با این ۲ جوان اختلاف داشت شناسایی و دستگیری او را دستور کار قرار دادند.

سرهنگ سرگزی عنوان کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از ارتکاب به این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده بود، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد متهم در سطح شهرستان واصل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: ماموران این فرماندهی با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه این متهم ۳۱ ساله را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را پس از ۱۱ ماه فرار دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار