مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت : نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت : بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

او گفت : ۲۷ اردیبهشت در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه رسانه و روابط عمومی است.

امامی نیا افزود :خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه رسانه و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

او افزود : شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیاز‌های مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می‌نمایند.

امامی نیا گفت : فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور، اصحاب رسانه، همه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، تبریک و تهنیت عرض میکنم و از درگاه ایزد منان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " جهش تولید" مزین گردیده، برای همه این عزیزان در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.

او گفت : از تمامی فعالان درعرصه فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه فعالان فضای مجازی و تولید محتوا که در امر آگاه سازی مردم با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تلاش شبانه روزی داشتند، تشکر و قدردانی نمایم، امیدوارم با اینگونه اقدامات ارزشمند و همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال، تندرستی و نشاط عمومی بر این سرزمین سرسبز و مردمان سخت کوش و مهربانش تا ابدگسترده باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.