سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین از کشف ۴ تن و ۱۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۳۲۹ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ "مجید یگانه پور" سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین گفت: با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده از معادن، ماموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب در منطقه حفاظت شده آلبلاغ شدند.
سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۶۳۰ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب کشف و ضبط کردند.

او در ادامه اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسائی فردی که اقدام به نگهداری سنگ معدن غیر مجاز در منزل خود نموده، شدند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر عزیمت نمودند افزود: در بازرسی از منزل او مقدار یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب کشف و ضبط گردید.

او  با بیان اینکه در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو نیز در این خصوص توقیف و سنگ معدن کشف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین عنوان کرد: در مجموع ارزش مقدار سنگ معدن بیش از ۳۲۹ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.