فورد برخی از خط تولیدهای خود در آمریکا را جمع می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت فورد قصد دارد تولید خودروهای صندوقدار خود در آمریکا را متوقف سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه شرکت فورد برای پایان دادن به تولید و عرضه خودرو‌های چهار در و هاچ‌بک در آمریکا تقریبا تکمیل شده است. تنها مدل اتومبیل شرکت فورد که در حال حاضر بازار آمریکا را از وجود خود بهره‌مند ساخته، نمونه Fusion است که قرار شده تا پایان ماه جولای سال جاری بازنشسته شود.

براساس اطلاعات به‌دست آمده از سوی منابع ناشناس، آخرین مدل اتومبیل‌های Fusion شرکت فورد قرار شده تا در کارخانه Hermosillo مکزیک تولید شوند. گفته شده این مراحل قرار است در تاریخ ۵ جولای، برای آخرین بار، تا ۲۱ همان ماه صورت گیرد. به این صورت، آخرین نسل خودروهای چهار سرنشین فورد، Fusion، مراحل نهایی وجود خود در بازار آمریکا را طی می‌کند. با این حال منابع مذکور مدعی شده‌اند که تاریخ‌های اعلام شده ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا و قوانین عدم اجازه کارخانه‌ها برای ادامه فعالیت، با تعویق مواجه شوند.

تعطیلی برخی از خطوط تولید شرکت فورد

همچنین با توجه به درخواست‌های متعدد مشتریان شرکت فورد، انتظار می‌رود که مراحل ساخت تعداد مورد نظر، بیشتر از آن چه مشخص شده به طول بیانجامد. گفتنی است تعطیلات کارخانه‌ها نمی‌توانند به هیچ عنوان تأثیری در افزایش عمر خودروهای Fusion داشته باشند. شرکت فورد پیش از این اعلام کرده بود که سال ۲۰۲۰ پایانی برای تولید اتومبیل‌های صندوقدار این مجموعه است و هیچ شرایطی تصمیمات فورد را تغییر نخواهد داد.

تعطیلی برخی از خطوط تولید شرکت فورد

تمرکز فورد روی خودروهای نسل جدید این شرکت

با توجه به اقدامات اخیر شرکت فورد، به نظر می‌آید که این مجموعه قصد دارد توجه خود را بر روی اتومبیل‌هایی مانند Fiesta، Focus و Taurus بگذارد. در میان اتومبیل‌های صندوقدار شرکت فورد، تنها مدل Mustang باقی خواهد ماند و سفارش خریداران را قبول خواهد کرد. شایان ذکر است شرکت فورد همواره جایگزینی را برای اتومبیل‌هایی مانند Fusion مشخص نکرده است. برخی از منابع غیر معتبر مدعی شده‌اند که این مجموعه سعی دارد خودرویی مانند Subaro را برای اواخر سال ۲۰۲۰ آماده سازد.

تعطیلی برخی از خطوط تولید شرکت فورد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار