مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دانش آموزان بهبهانی در مسابقه پژوهش‌های برتر دانش آموزی درس تفکر و سبک زندگی با کسب ۲ رتبه برتر استانی حضوری موفق داشتند.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقه مسابقه پژوهش های برتر دانش آموزی درس تفکر و سبک زندگی با هدف توسعه­ ی زمینه پژوهشگری و تحقیق در دانش آموزان برای آگاه سازی هرچه بیشتر و بهتر نسل نوجوان برای ورود به عرصۀ زندگی با کسب مهارت های لازم و تبادل تجربیات دانش آموزی برگزار می شود.

او بیان داشت: شقایق استاد و غنچی قریبیان دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی پیشگامان با راهنمایی پروین رخشا دبیر خود موفق به کسب رتبه اول و دوم استان در دومین مسابقه پژوهش های برتر دانش آموزی پایه های هفتم و هشتم درس تفکر و سبک زندگی شدند.

عبدی پور تصریح کرد: توانمندی و تلاش نوجوانان بهبهانی، ایجاد انگیزه و اشتیاق از سوی دبیران و حمایت اولیاء از دانش آموزان برای حضور در فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و آموزشی شایسته قدردانی است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کسب این دستاورد فرهنگی را به حوزه معاونت پرورشی، مجموعه مدیریتی، دبیران و دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی پیشگامان بویژه برگزیدگان را تبریک عرض می نماییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.