نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر استان قزوین در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار نگیرد، با تصمیم ستاد مقابله با کرونا راهپیمایی روز قدس با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در نشست بزرگداشت روز قدس و نماز عید فطر درباره برگزاری راهپیمایی روز قدس در شرایط کرونایی گفت: اگر وضعیت استان قزوین قرمز نباشد، همه مردم با حفظ فاصله اجتماعی در خیابان‌ها حضور پیدا خواهند کرد تا به دشمنان نشان دهند که ضمن حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، روز قدس را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: روز قدس، نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و محکومیت حمایت قدرت‌های شیطانی و معامله قرن و تقبیح سکوت کشور‌های عربی اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: مراسم روز قدس به اشکال مختلف در کشور برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به راهپیمایی خودرویی با حضور سرنشینان و نصب پرچم و عکس اشاره کرد.

حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با بیان اینکه شرایط استان قزوین نسبت به گذشته بهبود یافته و روند شیوع بیماری کرونا کنترل شده است، گفت: ویروس کرونا، مرموز، خطرناک و ناشناخته است و با کوچک‌ترین بی توجهی به اوج می‌رسد.

او افزود: هیچ نقطه‌ای در کشور سبز نیست و در بهترین حالت، برخی از شهر‌ها در وضعیت سفید هستند و ممکن است با کوچکترین بی توجهی دوباره به اوج برسیم.

به گفته حبیبی، طبق اعلام ستاد ملی کرونا، راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نمی‌شود و در شهر‌های وضعیت سفید نیز راهپیمایی به صورت محدود در محل‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار