مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: اولین جشنواره آب و برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست با محتوای اسکرچ محیط زیستی، ایده‌ها و محصولات محیط زیستی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن عباس نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: اولین جشنواره ملی آب و برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست با محتوای اسکرچ محیط زیستی، ایده‌ها و محصولات محیط زیستی با محوریت شناسایی سفیران سبز فن آور و دوستداران محیط زیست و بمنظور ارتقای سطح رفاه شهروندان، افزایش کیفیت زندگی کاری، رشد اقتصادی، حفظ منابع آبی، کاهش آلودگی‌های محیط زیست برگزار می‌شود.

عباس نژاد افزود: دانش آموزان، دانشجویان و دانش آموختگان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند، آثار خود را در حوزه‌های اسکرچ محیط زیستی (بازی و انیمشن محیط زیست)، فن آوری سبز، رقابت انتخاب سخنران دانش آموز و دانشجو جشنواره ملی آب حداکثر تا پایان مرداد ماه ۹۹ به دبیرخانه ارسال کنند.

او اضافه کرد: این جشنواره در دومرحله شامل، مرحله ابتدایی در قالب آموزش مسائل محیط زیستی به دانش‌آموزان توسط دانشجویان محیط زیست در حال اجرا و مرحله میانی این برنامه نیز مردادماه ۱۳۹۹ اجرا خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: پس از بررسی طرح‌ها و آثار برتر به افراد برگزیده نشان "سما" از برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست اعطاء و زمینه حمایت از واحد‌های سما در کشور برای توسعه محصولات سبز، اشتغال زایی سبز و ترویج فرهنگ صیانت از منابع آب و محیط زیست را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.