مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از امروز۲۷ اردیبهشت ماه مدارس زنجان بازگشایی و فعالیت آموزشی خود را با رعایت شرایط وپروتکل‌های بهداشتی آغاز نمودند.

بازگشایی مجدد مدارس در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از امروز ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس بازگشایی و فعالیت آموزشی خود را با رعایت شرایط وپروتکل‌های بهداشتی آغاز نمودند.
 
 او ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران و معلمان به منظور استمرار فرآیند آموزش و فعالیت شبانه روزی در سامانه شاد در ایام تعطیلی مدارس گفت: اولویت کاری ما حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران است و حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری می‌باشد.

رفیعی در ادامه افزود: بیشتر مطالب آموزشی قبلا در سامانه شاد و فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شده و هدف صرفا رفع موارد جزیی از اشکالات درسی دانش آموزان است.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار داشت: عوامل مدارس در اولین فرصت شورای مدرسه را تشکیل داده تا با توجه به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان نسبت به حضور آنان در مدرسه برنامه ریزی کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.