مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از ابتدای راه اندازی شاد (شبکه اینترنتی دانش آموزی) در استان زنجان ۶۳ هزار دقیقه محتوای آموزشی تهیه شده است.

۶۳ هزار دقیقه محتوای آموزشی شاد در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رفیعی افزود: این محتوا‌ها حدود ۱۱ میلیون بار توسط دانش‌آموزان دانلود شده است.

رفیعی افزود: ۱۰۰ درصد مدارس استان عضو این شبکه شاد هستند که ۸۸ درصد کلاس‌های درس این مدارس تحت پوشش هستند وحدود ۷۰ درصد دانش آموزان هم در شبکه شاد فعالیت دارند.

او گفت: با کار‌های انجام گرفته برای روستا‌های فاقد اینترنت نیز محتوا‌های آموزشی به طریق سی دی ارسال شده که برای این بخش نیز نزدیک به ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد و هم اکنون در حال توزیع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ۲ هزارو ۵۰۰ معلم، سرگروه‌های آموزشی و نیرو‌های اداری این اداره کل در این ایام محتوای آموزشی تولید کردند افزود: در روز‌های کرونایی و برای پویایی دانش آموزان ۴۵ فیلم آموزشی ورزشی به مدت ۲۰۰ دقیقه از سوی معاونت تربیت بدنی تهیه و در پورتال اداره کل آموزش و پرورش بارگذاری شد که گروه‌های هدف می‌توانند از آن استفاده کنند.

رفیعی همچنین گفت: در آموزش‌های مستمربه دانش آموزان، صدا و سیما نیز پای کارآمد، بطوری که روزانه ۲۸ عنوان برنامه ۳۰ دقیقه‌ای درمجموع ۸۴۰ دقیقه را برای گروه‌های هدف پوشش می‌دهد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.