بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس استان، همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس استان، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از امروز - شنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز شد.

رشید قربانی افزود:باز شدن مدارس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بوده و تمام عوامل اجرایی، آموزشی و دانش‌آموزان در زمان حضور در مدارس ملزم به استفاده از ماسک و دیگر وسایل بهداشتی فردی هستند.

او با بیان اینکه تمام واحدهای آموزشی، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس استان تا ۲۵ اردیبهشت ضد عفونی و گندزدایی شدند، افزود: در حال حاضر مدارس ابتدایی و متوسطه استان، به جز مدارس دانش‌آموزان با نیاز های ویژه، پیش دبستانی و خوابگاه های شبانه‌روزی به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند، دایر است.

قربانی یادآور شد: حضور معلمان و عوامل اجرایی در مدارس اجباری ولی حضور دانش آموزان اختیاری است ضمن اینکه حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در کلاس درس انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: در زمان حضور دانش‌آموزان در مدارس، فعالیت بوفه مدارس تعطیل بوده و هیچ گونه مواد خوراکی نیز عرضه نخواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.