پیش نیاز بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات در مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:  پیش نیاز بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات پایه دوازدهم، اهتمام به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران فرهنگی است.

او افزود: در این زمینه توجیه و تأکید مدیران مدارس به رعایت اصول بهداشتی، برگزاری دوره آموزشی ویژه نیرو‌های خدماتی جهت ضدعفونی و گندزدایی اصولی سطوح و اشیاء و از همه مهم‌تر رعایت فاصله اجتماعی در اولویت می‌باشد.

خوش گوار ادامه داد: با هماهنگی معاون آموزش متوسطه و اداره سنجش، چارچوب و اصول مورد نیاز از لحاظ تأمین مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی را در ۱۸ بند تدوین نموده ایم و خواستار توجه جدی شهرستان‌ها و مناطق به اجرای کامل آن هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تخصیص اعتبارات قابل توجه در اسفند ماه جهت موضوع ضدعفونی و گندزدایی مدارس، خاطرنشان کرد: این اعتبارات بایستی به طور کامل در جهت ارتقای وضعیت بهداشتی مدارس شامل سیستم آبخوری، سرویس‌های بهداشتی، لوله کشی صابون مایع و تهیه ملزوماتی، چون مایع ضدعفونی کننده در مدارس با اولویت حوزه امتحانی هزینه گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.